Wat als ik mijn wachtwoord om in te loggen op het Control Panel kwijt ben?
Via https://cp.esmero.nl/ kun je een nieuw wachtwoord opvragen. Je hebt hiervoor wel je klantnummer nodig. Dit nummer staat op je factuur vermeld.
Via https://cp.esmero.nl/ kun je een nieuw wachtwoord opvragen. Je hebt hiervoor wel je klantnummer nodig. Dit nummer staat op je factuur vermeld.
Ga naar https://cp.esmero.nl/ Login met je klantnummer en wachtwoord
De opslag van jouw informatie wordt in een afgesloten omgeving bewaard. Deze is alleen voor jou en onze administratieve afdeling beschikbaar. Overigens wordt er naast debiteur informatie enkel data bewaard die beschikbaar is in openbare registers zoals de Kamer van Koophandel.
Het kan voorkomen dat je reeds betaalt hebt, maar de facturen nog niet verwerkt zijn. De inkomende betalingen worden bij ons binnen een tijdsbestek van 24 uur verwerkt in het systeem.
Mocht je het wachtwoord van je account zijn vergeten, dan kun je deze simpel opnieuw opvragen door te klikken op ‘Wachtwoord Vergeten‘ Vul vervolgens je klantnummer en je mailadres in. Je ontvangt dan van ons een e-mail met een eenmalig wachtwoord om je wachtwoord opnieuw in te stellen.
Als je bij ons een dienst hebt besteld, vul je daarbij het mailadres in waarop we jou kunnen bereiken. Vervolgens hoef je niets meer te doen. Zodra het account is aangemaakt ontvang jij hiervoor van ons de gegevens.
Op jouw Esmero account vind je een overzicht van elke dienst die jij bij ons afneemt en over deze diensten meer specifieke informatie. Tevens staan alle openstaande facturen op jouw account vermeld. Hiermee heb je een duidelijk overzicht voor jouw administratie.
Een andere vorm om je e-mail binnen te halen is IMAP (Internet Message Access Protocol). Bij IMAP is het zo dat je eigenlijk werkt op de e-mailserver. Je ziet ze in je e-mailprogramma staan, echter laat deze gewoon de e-mails zien die op de e-mailserver staan. Wat zijn de voordelen van IMAP? Door middel van …
POP3 of terwijl Post Office Protocol is een van de manieren om jouw e-mail op te halen in een online mailomgeving zoals Microsoft Outlook. Met deze instellingen staat jouw postvak altijd op jouw eigen computer. Zodra de email wordt opgehaald zullen alle binnenkomende berichten in principe van de server worden verwijderd. Alle e-mailprogramma’s zijn ingesteld …
Je kunt eenvoudig een nieuw mailadres aanmaken, volg hiervoor de onderstaande instructies. Login op je Plesk omgeving, via het Control Panel > Hostingaccount > Inloggen controle paneel. Klik op Mail> Mailaccounts > Create Email Address. Vul de gegevens in en voila, je mailadres is aangemaakt.